Sheila mahu besarkan sendiri anak luar nikah

JAKARTA: Walaupun Sheila Marcia lega apabila vokalis kumpulan Drive, Anji, mengaku menjadi bapa anak dilahirkannya, aktres itu bertegas enggan berkahwin dengan lelaki terbabit.
“Saya dan ibu lega akhirnya Anji mengaku menjadi bapa kandung anak saya, Leticia, tapi ingin ditegaskan di sini, saya yang mengandungkan bayi ini sembilan bulan dalam penjara.
“Justeru, jangan ada sesiapa menyangka boleh mengambil Leticia daripada saya,” katanya semalam.

Sheila dibebaskan dari penjara awal Februari lalu selepas didapati memiliki dadah dalam serbuan polis di sebuah apartmen di Jakarta tahun lalu.

Anak luar nikahnya, Leticia Charlotte Agraciana , dilahirkan pada 24 Februari.

Walaupun didesak, Sheila enggan menyatakan siapa bertanggungjawab menghamilkannya sehinggalah minggu lalu Anji tampil membuat pengakuan.

Kata Sheila, kini Leticia adalah segala-galanya.

“Ada suami atau tidak, ia bukan masalah selagi Leticia ada di sisi saya,” katanya.

Menurut Sheila, bayi itu dinamakan Leticia yang membawa maksud ‘kemaafan’.

“Saya memang memaafkan Anji sejak lama dulu dan tak pernah memintanya membuat pengakuan terbuka,” katanya. - Agensi SUMBER

0 ulasan:

Catat Ulasan